W Drosed Holding
Aktualne oferty pracy

Miejsce pracy: Siedlce

Opis stanowiska:

  • Zapewnienie  użytkownikom wsparcia informatyczno – technicznego, obsługa systemów wewnętrznych, usuwanie problemów i usterek w działaniu sprzętu i oprogramowania,
  • Administrowanie siecią LAN (Ethernet i Wi-Fi), konfigurowanie urządzeń aktywnych,
  • Wsparcie użytkowników systemu JD Edwards poprzez rozwiązywanie technicznych i biznesowych problemów użytkownika z aplikacją,
  • Aktualizacje systemów i aplikacji, wdrażanie nowych technologii usprawniających realizację zadań z powierzonego obszaru,
  • Monitorowanie stanu bezpieczeństwa systemu  IT, zarządzanie kopiami zapasowymi serwerów i stacji roboczych
  • Przygotowywanie stacji roboczych dla użytkowników, instalowanie i konfigurowanie oprogramowania

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
  • Praktyczna znajomość technologii informatycznych wykorzystywanych w przedsiębiorstwach,
  • Znajomość konfiguracji sieci, urządzeń dostępowych oraz bezpieczeństwa systemów sieciowych,
  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows oraz pakietu Office,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole i zorientowanie na wyniki

 

Oferta:

  • Interesująca praca w firmie międzynarodowej (Francuska Grupa LDC) z możliwością rozwoju zawodowego,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Adekwatne do stanowiska warunki zatrudnienia,
  • Pakiet socjalny: dopłaty świąteczne, wczasy „pod gruszą”, dofinansowanie do zorganizowanego wypoczynku dzieci i młodzieży, premia urlopowa, karty sportowe, dofinansowanie wydarzeń kulturalnych (kino, teatr, wycieczki), opieka medyczna.

 

Oferty  zawierające CV z klauzulą  Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 25.05.2018 o ochronie danych osobowych” prosimy przesyłać na adres: hr@drosed.com.pl

Miejsce pracy: Tomaszów Mazowiecki, Siedlce, Międzyrzec Podlaski, Ostrzeszów, Kępno.

Opis stanowiska:

  • Wdrażanie oprogramowań w obszarze zarządzania utrzymaniem ruchu (CMMS)
  • Wdrażanie procesów robotyzacji i automatyzacji produkcji
  • Wdrażanie programów dla wsparcia produkcji i magazynu (Xelto, JDEdwards)
  • Współdziałanie w rozbudowie infrastruktury informatycznej

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: automatyka, mechanika, robotyka, informatyka, inżynieria procesów technologicznych),
  • chęć rozwoju, inicjatywa i skuteczność w działaniu,
  • umiejętności analityczne,
  • zaawansowana znajomość MS Office,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferta:

  • interesująca praca w firmie międzynarodowej (Francuska Grupa LDC) z możliwością rozwoju zawodowego,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dobre warunki zatrudnienia,
  • premia urlopowa,
  • prywatna opieka medyczna,
  • pakiet socjalny: karty sportowe, dopłaty świąteczne, wczasy „pod gruszą”, dofinansowanie do zorganizowanego wypoczynku dzieci i młodzieży, dofinansowanie wydarzeń kulturalnych (kino, teatr, wycieczki)

Oferty  zawierające CV z klauzulą  Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 25.05.2018 o ochronie danych osobowych” prosimy przesyłać na adres: hr@drosed.com.pl

Miejsce pracy: Tomaszów Mazowiecki.

Opis stanowiska:

  • powadzenie projektów rekrutacyjnych,
  • kreowanie procesu wdrożenia nowych pracowników (onboarding),
  • budowanie wizerunku Grupy Drosed jako pracodawcy,
  • opracowanie i wdrażanie programów rozwojowych oraz współtworzenie i zarządzanie długofalowym procesem rozwoju pracowników,
  • koordynacja opisów i wartościowania stanowisk pracy w Grupie Drosed,
  • współtworzeniem programów oraz projektów HR wspierających rozwój organizacji i jej pracowników, ale też inicjowanie działań i projektów z szeroko rozumianego HR-u,
  • monitorowanie trendów w obszarze HR/rozwoju kompetencji, w celu wsparcia podejścia biznesowego i inicjatywy w organizacji,
  • ścisła współpraca z Dyrektorem HR w zakresie ustalania i realizowania polityki personalnej;
  • analizowanie danych, wyników i wskaźników dotyczących procesów HR, wyciąganie wniosków i na ich podstawie rekomendowanie działań,
  • aktywne wspieranie menedżerów w zarządzaniu zespołem, m.in. w rozwoju pracowników, rozwiązywaniu konfliktów, identyfikowaniu potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami.

Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku HR Biznes Partnera lub doświadcznego i samodzielnego specjalisty w obszarze HR (np. rekrutacja, rozwój, administracja personalna, systemy motywacyjne) w dużej, wielofirmowej  organizacji,
  • wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia lub pokrewne),
  • dobra znajomość procesów i narzędzi HR oraz doświadczenie w ich wdrażaniu,
  • umiejętność stosowania zarówno podejścia strategicznego, jak i operacyjnego do postawionych wyznań,
  • chęć rozwoju, inicjatywa i skuteczność w działaniu,
  • wysoko rozwinięta świadomość biznesowa i nastawienie na potrzeby wewnętrzne,
  • zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy i nawiązywania relacji,
  • umiejętności analityczne,
  • zaawansowana znajomość MS Office,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • gotowość do wyjazdów służbowych.

 

Oferta:

  • interesująca praca w firmie międzynarodowej (Francuska Grupa LDC) z możliwością rozwoju zawodowego,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dobre warunki zatrudnienia,
  • premia urlopowa,
  • prywatna opieka medyczna,
  • pakiet socjalny: karty sportowe, dopłaty świąteczne, wczasy „pod gruszą”, dofinansowanie do zorganizowanego wypoczynku dzieci i młodzieży, dofinansowanie wydarzeń kulturalnych (kino, teatr, wycieczki)Oferty  zawierające CV z klauzulą  Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 25.05.2018 o ochronie danych osobowych” prosimy przesyłać na adres: hr@drosed.com.pl

 

Miejsce pracy: Tomaszów Mazowiecki

Zadania na stanowisku

  • Utrzymywanie kontaktów biznesowych z kluczowymi klientami oraz rozwój sprzedaży na określonych rynkach zagranicznych
  • Poszukiwanie nowych klientów na obsługiwanym rynku
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w spotkaniach i targach międzynarodowych
  • Realizacja budżetu sprzedażowego w zakresie przydzielonych rynków
  • Prowadzenie negocjacji i finalizowanie kontraktów z zagranicznymi partnerami biznesowymi
  • Monitorowanie i analiza popytu rynku eksportowego i obsługiwanych kluczowych klientów

 

Oczekiwania:

  • Gotowość do pracy stacjonarnej w Tomaszowie Mazowieckim
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze sprzedaży eksportowej (mile widziane w branży spożywczej) – dla osób z mniejszym doświadczeniem zapewniamy eksperckie wsparcie we wdrożeniu
  • dobra znajomość języka angielskiego do codziennej komunikacji z klientami międzynarodowymi
  • dynamizm w działaniu, samodzielność i odpowiedzialność
  • umiejętność sprawnego koordynowania procesów handlowych
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do podróży służbowych (2-3 dni w miesiącu i wyjazdy na targi międzynarodowe 2-3 razy w roku)

 

Nasza oferta:

  • Interesująca, pełna wyzwań praca w firmie międzynarodowej (Francuska Grupa LDC) z możliwością rozwoju zawodowego,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Pakiet socjalny: dopłaty świąteczne, wczasy „pod gruszą”, dofinansowanie do zorganizowanego wypoczynku dzieci i młodzieży, premia urlopowa, karty sportowe, dofinansowanie wydarzeń kulturalnych (kino, teatr, wycieczki), opieka medyczna.

Oferty  zawierające CV z klauzulą  Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 25.05.2018 o ochronie danych osobowych” prosimy przesyłać na adres: hr@drosed.com.pl