Kolejna odsłona kampanii marki Zagrodowy

Jesień zawitała a wraz z nią kolejna kampania marki Zagrodowy.

Bohaterami filmu reklamowego są hodowcy Kurczaka Zagrodowego. Akcja rozgrywa się na Podlasiu – w naturalnym środowisku chowu Kurczaka Zagrodowego.

 

 

Już od 1 października będziemy ponownie w TV – przez cały miesiąc przy najlepszych programach i serialach w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych.

Dodatkowo film o Kurczaku Zagrodowym będzie wyświetlany w kinach niezależnych przy topowym filmie o Jamesie Bondzie oraz filmach familijnych.

Kampania internetowa VOD i na Youtube oraz działania w social mediach uzupełniają nasze działania reklamowe.

 

Pol-Pasz sp. z o.o. z nowym zakładem produkcyjnym w Siedlcach i nową nazwą – NaturAgra sp. z o.o.

Siedlecki Pol-Pasz sp. z o.o., należący do Grupy Drosed, z dniem 1 kwietnia 2021 roku przejął od firmy Cargill nowoczesny zakład produkcyjny w Siedlcach. Nowy rozdział działalności został przypieczętowany nowym logo oraz nazwą firmy – od 5 maja 2021 jest będzie to NaturAgra.

Przejęcie nowoczesnego siedleckiego zakładu produkcyjnego od światowego giganta sektora rolno-spożywczego Pol-Pasz jest odpowiedzią na potrzebę reakcji na konsolidację branży. Firmy podpisały umowę 31 marca 2021 roku. – Przejmujemy dobrze zorganizowane przedsiębiorstwo z zespołem, dostawcami i klientami. Będziemy kontynuować jego działalność i współpracować z Cargillem w zakresie dostaw pasz dla części jego partnerów – zapewnia Adam Sojka, Prezes Grupy Drosed. – Dla Cargilla niezwykle istotne było, kto przejmie fabrykę. Nasze firmy współpracują ze sobą od wielu lat; Cargill jest jednym z ważnych dostawców dla naszych hodowców, a my mamy renomę i zapewniamy stabilizację sytuacji – dodaje.

Ważny krok w historii firmy otwiera nowy rozdział i daje jej nowe możliwości. Symbolem zmian ma być nowa nazwa oraz logo – NaturAgra. Firma przyjęła też nowe hasło: „Drobiarstwo mamy w naturze”, które akcentuje wiele lat doświadczenia i wysoki poziom wyspecjalizowania w tej konkretnej gałęzi branży.

– Zmiany mają odzwierciedlać naszą strategię, która koncentruje się na drobiarstwie. To nasza siła – mówi prezes zarządu NaturAgra, Bogdan Kajkowski. – Chcemy dalej specjalizować się w sektorze produkcji wysokiej jakości pasz dla drobiu, które zadowolą naszych klientów, będą przyjazne dla środowiska i wesprą zrównoważony rozwój produkcji drobiu w Polsce – deklaruje Kajkowski.

Firma chwali się wysoką jakością komponentów, nowoczesną technologią oraz recepturami uwzględniającymi najnowszą wiedzę i trendy w żywieniu. Produkty charakteryzują się doskonałym zbilansowaniem składników i najwyższymi normami jakości i bezpieczeństwa, potwierdzonymi certyfikatami HCCP oraz QS.

Nowy zakład da lokalnemu producentowi nie tylko większe moce produkcyjne, ale również bogactwo wiedzy i doświadczenia przejętego zespołu. Zwiększenie potencjału technologicznego pozwoli na dalszą specjalizację produkcji i rozwijanie najwyższych standardów jakościowych – NaturAgra zapowiada zwiększenie produkcji pasz prawie trzykrotnie, deklarując, że spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających producentów drobiu.

– NaturAgra i wszystkie spółki należące do Grupy Drosed śledzą nieustanną ewolucję tego sektora. Zmieniają się wymagania naszych klientów i końcowych konsumentów, technologie produkcji i szanse rynkowe, więc i my się zmieniamy – mówi Agnieszka Kijek, dyrektor marketingu Grupy Drosed. To z pewnością dla wszystkich pozytywna i długo oczekiwana zmiana.

Naturagra