Powrót Gwarancji Smaku od DROSED!

Dzień DRObry!

Marka Drosed ponownie startuje z promocją „Gwarancja smaku” – już od 29 kwietnia 😊

W roli głównej produkty panierowane i pieczone: pyszne polędwiczki, nuggetsy, filety, skrzydełka, kebaby oraz parówki DRO i nasze nowości oklejone akcyjnym stickerem. Gwarantujemy super smak! Nic nie ryzykujesz – kup i spróbuj! Jeśli produkt Ci nie smakuje, napisz nam o tym a my oddamy Ci pieniądze. Pamiętaj o zachowaniu paragonu. Akcja trwa do 9 czerwca 2024 r. lub do wyczerpania puli zwrotów.

Szczegóły na www.drosed.pl.

Promocji towarzyszy kampania w TV i radiu oraz działania w internecie i przy półce. Kurczę, ale to DRObre!

Zakup Grupy Kapitałowej Indykpol

Drosed Holding S.A. poinformował o zawarciu warunkowej umowy zakupu grupy kapitałowej Indykpol. Wspólna inicjatywa obu stron doprowadziła do  osiągniecia porozumienia co do warunków i celem jest sfinalizowanie  transakcji w pierwszym półroczu 2024.

Umowa zostanie zrealizowana po uzyskaniu zgody odpowiednich organów zajmujących się ochroną konkurencji i konsumentów.

Grupa Drosed z obrotami na poziomie ponad 3 mld złotych rocznie, jest jednym z głównych uczestników rynku produktów drobiowych w Polsce. Zatrudnia ponad 3000 pracowników i produkuje 150 tys. ton produktów gotowych rocznie.  Zakup Indykpolu jest zgodny z zakładanymi kierunkami rozwoju strategicznego Grupy.

„Zajmujemy się przede wszystkim produkcją drobiu zarówno premium jak kurczaki, kaczki, gęsi oraz, jako jedyni w Polsce, perliczek, ale też segmentem produktów ekonomicznych. Sprzedajemy przetwory drobiowe  pod markami Drosed, Zagrodowy, Podlaski i Drop.

Dzięki tej strategicznej transakcji Drosed rozszerzy swoją ofertę o mięso indycze, wędliny i przetwory z indyka. Silna marka Indykpol dołączy do portfolio marek Grupy Drosed.

Obserwujemy, że branża drobiarska konsoliduje się i zdajemy sobie sprawę z faktu, że inwestycje są  konieczne, jeśli chcemy sprostać konkurencji. Wraz z tą transakcją Grupa Drosed zyskuje doświadczony i profesjonalny zespół pracowników Indykpolu oraz sprawdzonych partnerów jakimi są hodowcy i farmerzy.

Liczymy również na poszerzenie bazy naszych klientów o tych którzy współpracowali z Indykpolem, a także na bardziej komplementarną ofertę dla klientów, którzy współpracują z nami od lat.

Stawiamy na zintegrowaną produkcję oraz  chcemy zwiększać kontrolę nad całym procesem. Działamy na wielu rynkach, ale najważniejszy dla nas i na nim się koncertujemy, jest rynek polski”– podkreśla prezes Zarządu Adam Sojka.

 

 

Wypowiedź Piotra Kulikowskiego, Prezesa Zarządu Indykpol S.A.:

„Zarówno w Europie jak i na świecie w branży drobiarskiej postępuje konsolidacja.

Dziś Grupa Kapitałowa Indykpol to zespół spółek produkujących pasze, pisklęta indycze, posiadających własne fermy, rzeźnię i przetwórnię. Dzięki temu możemy naszym klientom na całym świecie zaoferować doskonałe mięso i przetwory indycze pod naszym silnym brandem lub w markach własnych.

Dynamika ostatnich lat spowodowała, że właściciele Indykpol S.A. wspólnie z zarządem spółki ponownie przeanalizowali różne strategie rozwoju.

Naszym priorytetem jest jakość i bezpieczeństwo produktów. Dbamy o kompetentną i zaangażowaną kadrę. Pomimo niestabilnych ostatnich lat mamy dobrą sytuację finansową.

Prowadząc rozmowy z przedstawicielami największej unijnej firmy drobiarskiej, LDC Group, oraz należącą do niej Grupą Drosed w Polsce, doszliśmy do przekonania, że łączy nas podobny system wartości – szacunek dla klientów, pracowników, partnerów biznesowych, zwierząt i środowiska.

 

Dlatego jestem przekonany, że Grupa Drosed będzie doskonałym partnerem dla dalszego rozwoju Indykpolu i spółek zależnych. Wierzę, że łącząc wszystko co najlepsze w olsztyńskiej firmie z kompetencjami i możliwościami czołowej firmy europejskiej, GK Indykpol stanie się liderem branży indyczej w Europie. Jednocześnie otwierają się nowe perspektywy rozwoju osobistego przed naszymi pracownikami.

Indykpol to dla mnie znacznie więcej niż tylko miejsce pracy, dlatego cieszę się, że z nowym właścicielem czekają go wspaniałe kolejne lata.”

Produkty marki Drosed uhonorowane w plebiscycie Perły Rynku FMCG 2022

Z dumą informujemy, że Jury konkursu „Perły Rynku FMCG 2022” doceniło produkty Drosed.

Perły Rynku to plebiscyt, którego celem jest wyłonienie nowości spożywczych i chemicznych najlepiej wpisujących się w obecne trendy i z największym potencjałem sprzedażowy. Zwycięzców wskazuje jury złożone z ekspertów – członków zarządów oraz managerów ds. zakupów firm handlowych. Każdy z nich testuje wszystkie zgłoszone do badania produkty. Zgodnie z regulaminem, są to nowości lub wyroby, które przeszły istotną modyfikację i zostały wprowadzone do sprzedaży w ostatnim roku.

Jury przyznało srebro Kurczakowi Polskiemu Certyfikowanemu w kategorii „Mięso i przetwory mięsne

Debiutującym w tym roku skrzydełkom pieczonym przyznano zaś brązowy medal w kategorii „Dania gotowe”.

Dziękujemy za uznanie!

Targi SIAL Paryż 2022

Serdecznie dziękujemy wszystkim odwiedzającym nasze stoisko Drosed przy Krajowej Izbie Drobiarstwa podczas międzynarodowych targów żywności SIAL w Paryżu.

SIAL to czołowe targi spożywcze w Europie. Impreza odbywa się w cyklu 2 letnim przyciągając ponad 310 000 odwiedzających nie tylko z Unii Europejskiej, ale także z reszty Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Azji. Tegoroczne wydarzenie odbyło się w dniach 15-19 października. Zaowocowało ono wieloma spotkaniami oraz inspirującymi rozmowami biznesowymi.

Dziękujemy, że byli Państwo z nami!

Nowa kampania TV – DROSED i DROmówka

Startujemy z nową kampanią TV marki DROSED 😊 W roli głównej wystąpią nasze produkty panierowane i skrzydełka- na spotkaniu w gronie przyjaciół, czyli na DROmówce. Zaczynamy więc nowy etap życia marki: No i DRO! Mamy zaplanowane również działania w internecie, social mediach, prasie. Kurczę, ale to DRObre!

 

Pomoc od Grupy Drosed

Nie pozostając obojętnym na sytuację kryzysową, wywołaną przez wojnę na terytorium Ukrainy, Grupa Drosed aktywnie włącza się w działania pomocowe.

Każdy z zakładów działa w porozumieniu z lokalnymi organizacjami pozarządowymi oraz samorządowymi, wspieramy naszych ukraińskich pracowników i ich rodziny poprzez pomoc w załatwianiu spraw formalnych i organizacyjnych. Za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża przekazaliśmy 17 ton konserw drobiowych, które trafią na Ukrainę. Pomoc żywnościowa jest także realizowana lokalnie przez poszczególne zakłady, wspieramy miejscowe zbiórki żywności. Ponadto, podjęliśmy współpracę z Fundacją Leny Grochowskiej, której systematycznie przekazujemy mięso drobiowe, z którego przygotowywane są posiłki dla uchodźców przebywających w Polsce.

Marka Zagrodowy wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę!

Choć trudno w to uwierzyć, wciąż są wokół nas dzieci, które potrzebują pomocy. Brak odpowiedniej opieki, przemoc, trudna sytuacja rodzinna – powodów jest wiele, a każdego z nich wysłucha niezawodna już od 30 lat Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę! Tej niestrudzonej i konsekwentnej w działaniach organizacji udało się pomóc wielu krzywdzonym dzieciom i wielu dramatów udało się uniknąć. Dlatego też wspieranie Fundacji w tej nierównej walce jest dla nas wyjątkowym zaszczytem.

 

Marka Zagrodowy postanowiła pomóc Fundacji w realizowaniu codziennej, niezwykle trudnej, misji. W jaki sposób chronią najmłodszych przed krzywdą ze strony dorosłych? To telefony z bezpłatnymi poradami. To specjalistyczne placówki, w których dzieci krzywdzone znajdują wsparcie i profesjonalną pomoc. To edukacja – zarówno dotycząca dobrego rodzicielstwa, jak i bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w sieci. To także działania prewencyjne poprzez wpływanie na zmiany polskiego prawa w zakresie ochrony i praw dzieci. Wszystko realizowane przez zespół doświadczonych i wyspecjalizowanych ekspertów – psychologów, pedagogów, terapeutów, psychiatrów i prawników.

 

Pomimo 30 lat pomagania dzieciom potrzeby wciąż nie maleją – jest wprost przeciwnie. Pandemia zamknęła nas w domach – zamknęła w nich także frustrację, strach czy wołanie o pomoc. Dlatego w tym czasie jeszcze ważniejsze stało się, by dawać dzieciom siłę, by widzieć ich potrzeby nawet zza zamkniętych drzwi. Tym bardziej liczy się dla nas, że możemy w tym uczestniczyć, oferując wsparcie finansowe niezbędne Fundacji do realizowania wszelkich działań chroniących dzieci również w tym czasie.

 

Choć bardzo chcielibyśmy, by nasza pomoc w tym temacie nie była potrzebna, to jednak wciąż jest inaczej. Dlatego nasza współpraca z Fundacją to dopiero początek wspólnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo najmłodszych. Mamy nadzieję, że z roku na rok coraz więcej z nich będzie mieć prawdziwe i szczęśliwe dzieciństwo!

Kolejna odsłona kampanii marki Zagrodowy

Jesień zawitała a wraz z nią kolejna kampania marki Zagrodowy.

Bohaterami filmu reklamowego są hodowcy Kurczaka Zagrodowego. Akcja rozgrywa się na Podlasiu – w naturalnym środowisku chowu Kurczaka Zagrodowego.

 

 

Już od 1 października będziemy ponownie w TV – przez cały miesiąc przy najlepszych programach i serialach w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych.

Dodatkowo film o Kurczaku Zagrodowym będzie wyświetlany w kinach niezależnych przy topowym filmie o Jamesie Bondzie oraz filmach familijnych.

Kampania internetowa VOD i na Youtube oraz działania w social mediach uzupełniają nasze działania reklamowe.